måndag 5 oktober 2015

Idag..

..har jag varit mamma i 29 år!
(och Jaa, jag veeet att det låter konstigt eftersom jag bara är typ 35 själv!)






Grattis Ehlin på födelsedagen!
Hon är den bästa dotter och vän man kan önska sig!
Jag har gjort många fel, men när man ser henne så ser man att jag gjort nått rätt också!


Jag skulle egentligen suttit i Bubblan just nu, men igår kom feber och huvudvärk krypande under dagen och kvällen och däckade mig totalt.
Så idag har jag mest bara sovit och boostat mig med alvedon och ingefära!

När älsklingen kom hem från jobbet fixade han mat som jag fick mumsa i mig i sängen!
Det är kärlek!

Det är inte ofta som jag "kastar in handduken" och stannar hemma från jobbet, så sällan faktiskt att jag inte ens hade numret för att kunna ringa och sjukskriva mig!

Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar