söndag 18 oktober 2015

Söndags..

..rapporten, låter såhär:

Fortfarande tung i huvudet, men inget blödande i näsan idag, tack & lov!

Fick med maken ut på en långpromenad i elljusspåret här i Valbo!
Vi började med att gå en "ny" slinga, som Jörgen inte gått tidigare och på vägen tillbaka så tog vi även en "gammal" slinga, så sammanlagt blev det 5,5km!



Härligt, svettigt och mysigt att umgås och promenera med Jörgen!


Lite skoj är det att jag gjorde ett instagramkort när jag kommit hem som Jörgen delade på Facebook, i tro om att han skulle få hejarop!
Men kommentarerna är mest retsamma (och roliga, tycker jag!)



Haha!

Ett pling på dörren och ett överraskande snabbesök av min vän Elisabeth och hennes man, gjorde min eftermiddag!
Tack för att ni tittade in!

Trevlig söndagkväll!


Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar