onsdag 31 december 2014

Gott Nytt År 2015

Ska försöka mig på en sammanfattning av 2014

Ett år av förändringar.
En del besvikelser och ledsamheter.
Men dom flesta förändringarna var bra, tack & lov!

Året då jag flyttade.
Drog ur mina Uppsalarötter och blev Valbobo.

Slutade på jobbet och började ett nytt jobb, men som inte blev som jag trodde att det skulle bli.
Jag är så tacksam att jag fick komma tillbaka till mitt gamla jobb, helt ärligt så hade jag nog gått in i den berömda väggen om det inte hänt!

Bröllop & förlovningar.

Den varmaste sommaren på 20 år och ingen semester.

Jag hoppas att 2015 fortsätter att ta mig framåt i livet.
Att jag kan lyssna på min inre röst som oftast leder mig rätt och när jag går fel, tar mig rätt ändå.

Var rädd om varandra.
Livet är här och nu.
Gör det bästa av det ni har, men sluta aldrig att drömma om förändringar.

Gott Nytt År!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar