lördag 13 december 2014

Lucia..

..mys och en underbar dag!
Det hade jag igår!
Jaa, jag vet att det är Lucia idag, men det firades på förskolorna igår!

Upp tidigt för att titta på Adina som är så otroligt duktig på att sjunga och kan alla texter utantill, helt otroligt!
Söt som socker är hon dessutom!























Efter den morgonboosten, så blev det en fantastisk mor & dotter dag!
Den hade kunnat slutat riktigt illa då Ehlin halkade i en trapp, vilken tur att hon inte slog sig värre!
Riktigt otäckt var det! Fy!

Vi åkte till Skärholmen där vi shoppade, pratade och myste!
Jag chockade mig själv med att köpa en ny rosa vinterjacka! Det ni!
Gråmusen Kattis verkar ha tagit ett steg tillbaka..!

Sen unnade vi oss varsin nagelmanikyr innan det blev dags för Luciatåg nummer 2!













Douglas är också en hejare på att kunna texterna utantill och han var nog den enda som stod still och sjöng under hela uppvisningen!
Jätteduktig och fint var det!
Värdens finaste pepparkaksgubbe!

Sen blev det fika på lussebullar & pepparkakor, såklart!













Efter en lång dag myste vi till det ännu mer i soffan och tittade på "Frost"!
Även dom texterna till sångerna i den filmen kan dom utantill! -Otroligt!









Tack älskade familjen Calvo för en underbar dag!

Trött och lycklig tog jag mig vidare till Centralen och vidare hemåt där Jörgen och Alice väntade med mat och jag erkänner att efter det så somnade jag som en stock i soffan!

Ny dag, nya tag idag!

Trevlig Luciadag önskar jag er alla!


Fridens Liljor!


1 kommentar: