tisdag 23 december 2014

Dan före..

..dopparedan!
Oj, vad tiden går fort!
I morgon är det julafton, igen!

Som jag berättat för er förr här på bloggen, så är julen både härlig och samtidigt ångestfylld för mig.
Jag bröt ihop och grät en stund i morse. Jag kommer att sakna mina barn, barnbarn och familj i morgon, men vi tar igen julmyset efter jul istället!
Intalar mig att det är ju bara en dag, trots allt!
Att få gå runt i mysbyxor och bara vara kommer nog bli skönt i morgon, hoppas jag!

Underbara grannar och fina vänner har varit förbi med fina klappar (som jag såklart redan öppnat!)!






Ikväll blir det uppesittarkväll med älsklingen och vem vet, en färgfemma kanske hamnar i Valbo i år!

Kram på er allihopa och ska ni ut i trafiken så kör försiktigt och var rädd om varandra!


Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar