onsdag 24 december 2014

God Jul..

..allihopa!
Jag hoppas att ni är mätta och belåtna och att ni har en skön dag!






Provade att göra revbenspjäll för första gången idag!
Det blev riktigt gott!





Jörgen gör "Vivianns special ägg"!
En tradition hos familjen Persson!





Fast jag tror att svärmors är vackrare, men riktigt goda blev dom!





Är kattvakt åt dom här otroligt söta och gosiga kattungarna!





Mille & Lufsen!





Och en vit jul fick vi också!
Det vräker ner och blåser ordentligt ute!





Jag saknar dom här fina idag!
Eller rättare sagt jag saknar alla mina nära och kära!

Men med huset fullt av tända stearinljus och "Karl-Bertils jul" på tv'n så är det en annorlunda jul, men lugnt och skönt har vi det!

I morgon väntar det jobb igen, nån måste ju göra det också!


Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar