torsdag 8 maj 2014

Min lediga...

..vecka BÖRJAR NU!!
Bara så ni vet!






Idag gjorde jag mina sista timmar för den här veckan, som egentligen skulle varit helt tomt på jobb.. Men som jag sagt förut, det kommer inte bli så skoj när lönen kommer om man varit ledig en hel vecka och har timlön. Det är ju lite annat när man har månadslön, då har det ju jämnat ut sig på nått vis!

Jag måste få göra två saker till innan jag rundar av bloggandet för idag.
För det första:
Vad är det för väder vi fått? WTF? Snart åker vinterjackan fram igen!
Det är väl en sak att det regnar, men kylan?? Näe, nu vill jag ha det varmare!
För det andra:
Idag lagade jag och Jörgen någonting helt nytt i vår repertoar av matlagning och det blev fantastiskt gott!
Det här kan jag varmt rekommendera och har ni tur, så kan jag till och med bjuda er på det, OM det nu skulle vara så att nån av er har vägarna förbi Valbo någon gång!










Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar