onsdag 14 maj 2014

Enkelt..

..ska det va, annars får det va!
Det är en sanning om mig det.
Varför krångla till det, när det kan vara enkelt?
Ta det här med att klippa en gräsmatta tex.
Hur svårt ska det vara på en skala? (nu beror ju allt på hur stor trädgård man har så klart, men med rätt saker, så kan ju det mesta gå som en dans!?)
Men att en gräsklippare ska vara till nytta, det kan vi väl alla hålla med om?
Men OMG vilken elak klippare som finns här!
Obeskrivlig!
Spakar som man måste hålla i samtidigt som man måste hålla emot med all kraft man har, för den går för hårt framåt...
WTF, det ska ju bara vara att ..!



Nu har jag gjort det! Men aldrig mer, med den elakingen!
Här är en bild från förra året, när nån fick mig att prova..(har tydligen minne som en guldfisk jag..!)


Nä, att köpa, stryka och byta till nya gardiner i köket och pimpa till det lite på altanen är mycket trevligare och mysigare!

Det här har min älskling fixat idag!


Skoj, skoj!


Trevlig onsdagskväll på er och glöm inte att kolla på Greys ikväll! (Dr. Burk is back!)

Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar