måndag 19 maj 2014

Hur ska jag...

..skriva, utan att upprepa mig och låta gnällig?
Hjälp mig!?
Är återigen så trött så om jag sätter mig ner så kommer jag förmodligen inte att komma upp igen på några timmar!
Eller så bryter jag ihop och gråter en skvätt.
Så, trött är jag!
Jag har jobbat extratimmar OCH haft dubbeltur hela förmiddagen.
Nätta 52 timmar sen klockan 8 i fredags morse, bara så ni vet!

Kepan som jag fick i fredags den bokstavligen slets av huvudet på mig och sen dess så sitter den nu fastklistrad på herr Perssons skalle, dag som natt!









Det finns inget äppelträd här på gården så jag passade på att "sno" några grenar i lördags när jag träffade några vänner.
Det är en sån fantastisk tid just nu, med allt som knoppas och blommar!









Fridens Liljor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar