onsdag 21 maj 2014

En liten..

..hälsning vill jag ge er, mellan alla mina jobbpass!






Det här var vad som mötte mig på väg ut på E16 i morse när jag skulle till jobbet!
Såg inte själva "olyckan", men jag kom strax efteråt.
Vi var några stycken som stannade och killen som var först på plats hade en stege i sin bil som vi med gemensamma krafter kunde hjälpa busschauffören ut genom fönstret!
Det fanns som tur var inga passagerare i bussen, då hade det nog blivit en helt annan historia!

Nu gick allt bra och jag kunde ta mig till Bublisch, om än lite sen!





Tack IsaDora för blommor och presenterna som du kom med igår!


Grattis idag till min finfina vän Carola som fyller år just idag!

Strax dax att ta sig till dom stora vackra fyrbenta djuren igen..
Inte mina favoriter, men det är ju för att jag är lite rädd för dom, -hästkrakarna!

Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar