fredag 16 maj 2014

Långjobbarhelg!

Har jag just nu, om det nu är nån som undrar!
Passen här i Bubblisch är ju lite annorlunda jämfört med i Bubblan, men måååååånga timmar blir det, 52 stycken blir det innan det är klart!



Idag har jag gjort Jörgen grön av avund..!
Hans favoritprogram och favoritprogramledare är Sök & Finn med Hasse Persson på Radio Gävleborg, som sänds varje fredag! Idag var det direktsändning från Boulognern i Gävle och då passade jag på att gå fram och tillbaka dit med jobbet!
Jag vågade mig fram till lokalkändisen och presenterade oss och frågade om vi kunde få varsin keps och självklart så fick vi varsin!
Så nu är Jörgen grön, kan jag lova!





Vackra vårblommor hittade vi på vägen!

Trött och nöjd med dagens motion och det vackra vädret önskar jag er alla en trevlig helg!

Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar