fredag 21 februari 2014

Semester..

..hela veckan!
Och vilken tur att jag hade lite framförhållning och tog några dagar ledigt!
Fy 17, jag hade nog brakat sönder helt om jag inte haft semester!
Men nu så, är det slut på ledigheten och ett Bubbelpass väntar i morgon.
I morgon är det den tjugonästa februari också, för er som håller räkningen på datum!
En check till lägenheten i Svartbäcken blir det ju självklart också.
Det finns ju brahagrejer kvar att plocka med sig hit! (undrar just hur braha dom är, eftersom dom blev kvar..?)
Efter pysslandet med korten i vardagsrummet så kom jag på den briljanta idén att ta ner julkorten som vi fick i julas och så satte jag upp lite olika kort på hjärtat i köket!
Ibland glimmar jag till, med smarta idéer!

Var rädda om varandra nu och njut av helgen, vare sig ni jobbar eller är lediga!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar