tisdag 18 februari 2014

Lite bilder...

..vill ni se va?
Ja, ni som följer mig på Facebook har ju redan sett en del!



Det var som om både katterna & Alice kände en lättnad över att möblerna dom varit vana med kom hit! Dom hittade direkt till sina favoritplatser!


En liten orkidé hörna!


Mitt ärvda gamla köksbord kom även det till användning här!


Vi förvandlade Jörgens utflugna barns övervåning till gästrum!
För gäster hoppas vi på att vi får, som kan stanna om dom vill och känner för det!


En mysig sovhörna!



Och en till!

Idag (oj, det har visst hunnit bli en ny dag!) så sken solen och det kändes som om våren kom, så underbart med värmen och allt fågelkvitter!
Tog hundarna och mig själv (Alice & Kida) på en promenad i en timme och ca 6km! Så härligt!
Valbo är ett trevligt samhälle att bo i och ju mer jag lär mig hitta desto bättre känns det!

Om någon skulle sagt till mig för ett år sedan att jag skulle hitta kärleken och flytta till Valbo och ifrån Uppsala, så hade jag absolut inte trott ett dugg på det!
Men tänk så rätt det kan bli, efter alla dessa ensamma år och hoppet om att en dag få hitta hem!
Nu är jag hemma!


Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar