tisdag 11 februari 2014

Oj, så..

..trött jag känner mig.

Inte en hel natts sömn på väldigt, väldigt länge.

Jag kan faktiskt erkänna att jag bubbar & bär både kartonger och möbler dagtid som nattetid!

På natten planerar jag och orkar bära allt som ska flyttas och bäras ner från bl.a. övervåningen..

Men det är faktiskt lättare alltihop i hjärnan än vad det är i verkligheten.

Jag har återigen ont i min högra handled, som gör att jag känner mig svag.

Men tack & lov, så har jag ju hjälpmedel, som gör att det går rätt så bra ändå!











Men det går framåt! (Va' bedrövligt det hade varit annars!!)

Det rensas och fixas även här och även om Jörgen kan konststycket att komma med tusen ursäkter och bokstavligen ålar sig som en mask på väg till metkroken, så kämpar han också på!



Återigen, det ska bli helt underbart när allt är klart!

All svett och alla tårar kommer att vara värd mödan!







Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar