söndag 9 februari 2014

Näst sista..

..natten, är nu någotsånär avklarad i lägenheten i Svartbäcken.
Om, jag kunde förklara hur det känns i mig när det blir såhär, så kanske jag skulle kunna bli proffs i psykologi, eller nått.
Men det finns säkert en diagnos för det här med.
Det är då absolut inte adhd eller add.
Är alldeles för rädd för förändringar för att ha det.
RFF kanske det heter då!

Öppnade gamla kartonger igår, ni vet sånna där boxar med tidningsutklipp, brev, kort, braha grejer och betalda räkningar från 1900 talet!
Jösses vad man samlat på sig.
Hittade sista kortet på mormor & morfar tillsammans, när dom var sjuka.
Fy..
Ett brev från ett av barnen där det inte förstods varför jag blivit så knäpp och orolig av mig och inte tillät det som ville göras..
Stängde igen den kartongen och bröt ihop.
En utrensning från det gamla livet i kartongerna får bli sen.
När mitt nya liv börjat och allt det här med flytten ligger bakom.

Jag har fortsatt med att rensa nu på morgonen, men tog mig en paus.
Os på tv´n och uppladdning inför ett till 24 1/2 timmes pass i Bubblan.

Trevlig söndag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar