söndag 2 februari 2014

140202

Ja, det bidde inget inlägg igår, tiden räckte inte riktigt till.
Men nu så, ska jag ge er lite information om vad som hänt i helgen.
Egentligen inte mycket alls, men vi har fixat med lånebilen, haft den inomhus i Forsbacka över natten för att töa av den (och så vart det plusgrader idag, så typiskt!) Tvättat, fejat och dammsugit!
Synd att all rost syns nu, men vi hoppas att den kan säljas för en bra penning!






Jag fortsätter med lite röjande här inför ankomsten av alla mina saker som snart kommer hit. (Gulp!)
Fast jag kan ju inte låta bli att köpa nått nytt när jag ser nått fint och speciellt när det är billigt! (På Owe's här i Valbo!)






Som vanligt ropades mitt namn i affären, men första gången så kunde jag låta bli att köpa dom (magnoliorna!), men sen har dom faktiskt ropat ända hit sen dess...
Lika bra att slå till då, eller hur!?


Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar