onsdag 26 februari 2014

Det går i..


..ett!
Livet likaså!
Jag som verkligen inte gillar när det förändras jag har nu sett till att det snurrar på ännu mer i livet.
Förhoppningsvis till det bättre.
Det är ju det som är det jobbiga.
Jag vet vad jag har men vet ju egentligen inte vad jag får.

Men hade någon sagt till mig för ett år sen (när jag dessutom mådde som sämst!) att jag skulle träffa kärleken i mitt liv och få upprättelse när det gäller att känna mig älskad, att jag sen skulle våga släppa taget och flytta, så hade jag nog varken trott på den som sa det eller på "sagan" som berättades!
Men så blev det ju!
Jag vågade chansa.
Jag vågade träffa kärleken och släppa in Jörgen innanför mitt sargade och trasiga skal.

Nu har jag gjort nått stort igen..
Jag har postat ett brev med min underskrift på som säger att jag vill sluta mitt arbete i Bubblan..

Jag vågade!
Det kan ju faktiskt bli bra det med!
Eller hur!?
Jag har fått ett jobb här i Gävle!
Så grattis till mig!
Den som inte är som jag, skulle säkert ha satsat för länge sen, men jag är ju jag..

Nu har jag ju gjort det..
Igen!






Fridens Liljor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar