fredag 19 juli 2013

Ska jag...

..orka blogga nått idag?

Inte för att jag gjort en massa saker, men ändå...

Ni som känner mig vet att jag inte är så pysslig av mig..
Jag kanske var det förr, men nu var det länge sen..
Men jag gillar ju att ha det fint(& rent) och hemtrevligt runt omkring mig, det vet ni ju!?
Och häromdagen när jag och Jörgen var till Valbos egna lågprispillerillaffär, så såg jag så fina tavlor som dom gjort med dalahästar i tyg, som dom klippt ut och ramat in.
Jag föll direkt..
Men återigen så slog beslutsångesten till.

Men idag, så slog jag till på tyget!!!
Så nu är det bara några fina ramar som ska inhandlas, så ska här pysslas minsann!
Jag har ingen bild på just det tyget jag köpte (det finns hemma i Valbo just nu!), så ni får nöja er med en "snodd" bild med "fel" färger!



Tänk vad som kan hända med en människa när hon är kär & galen...
Jösses, att man ska till och bli pysslig av sig..

Ha nu en bra fredag allesammans, så ska jag se till att ha detsamma!
Mys i Hagmuren med Carola, kan det bli bättre?!



Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar