fredag 12 juli 2013

27 av

..mina 74 timmar är kvar att jobba i Bubblan..
Kämpa på Kattis!

Och om mitt liv har varit ensamt i 20 år, så är det faktiskt inte det längre nu, vilket är helt fantastiskt!
(Jo, jag har haft sällskap av mina tre underbara barn, men nu lever dom sina egna liv och är självständiga så dom behöver mig knappt längre..).
Nu har jag fått någon att göra saker med.
Det otroliga är att vi helt ovetandes om att det skulle bli så här fantastiskt har tagit semester samtidigt.
Slumpen?
Nä, tror inte det.
Jag har två veckor extra (mina fri-) veckor!
Tänk att få slippa sitta helt ensam här i lägenheten i Svartbäcken och inte ha haft någon alls att vara med, eller pratat med.. utan jag har bara varit helt ensam, dom senaste åren.
Jag gick ibland ensam till Fyrishov för att åtminstone få se folk och få svalka av mig lite.
(sommaren förra året blev lite annorlunda, tack o lov och det var som att det blev en övning inför det här som händer i mitt liv just nu!)

Ha nu en bra fredag allesammans.
Min är inte mycket att jubla över, då det ska laddas inför sista passet i morgon.
Men lite mysigt ska jag allt ha!

Att sakna och längta efter ens kärlek är också nyttigt!

Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar