torsdag 18 juli 2013

Gillar...

...att vara ledig!
Att få slippa tänka på Bubblan och långa jobbpass!
Känns lite som när jag jobbade som mattant i skolan och det var ju aldrig så lugnt, skönt och skoj att vara mattant, som när skolan var tom på elever...!

Idag har det gått lite i teknikens tecken, då det fixats med en ny mobiltelefon (Jörgen) och en ny iPad (Carola)!



Kan ju erkänna att jag är mer "haj" på iPaden än på Samsung och android..
Men skam den som ger sig!

Åkte till mitt andra favoritställe idag.
Hagmuren!
Där finns min underbara storasyster/bästastevän och bästaste/finaste Tessan!
Jag är Tessans smoster.. Bara så ni vet!



Jag hoppas att ni ser det komiska i den här bilden...
Ett tips, det är inte jag!



Mumsfilibabba!
Vad gott det blev!




Mmmmm...!


En otrolig regnbåge på vägen hem till Valbo!
Hem...
Jojomensan.. Så känns det!

Mer mys blir det i helgen, då min älskling åker på ännu en spelmansstämma och jag och Alice bosätter oss hos Carola i Hagmuren!




Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar