torsdag 25 juli 2013

Oj..

..vet inte vad som händer, men att blogga glöms helt plötsligt bort..
Men nu så ska här uppdateras lite!
Är hundvakt åt lurvkorven Gaia, det är mysigt att ha två hundar igen!

Idag har här pysslats i +27 C värme, men bra blev det!
Kolla här:



Nu har jag gjort några av dalahäst tavlorna som jag berättade om förra veckan!
Min underbara sambo/särbo fick hjälpa mig att hänga upp dom!
Jag har även stylat Jörgens skägg och sett till att det blivit lite nya kläder..!
Det är väl en av våra fördelar som kvinnor/flickvännen va?!

En finfin dag har vi haft!
Är glad att jag fått just Jörgen in i mitt liv!
Så underbart på alla sätt och vis!



Fridens Liljor!

1 kommentar:

  1. Vilka fina tavlor du gjort! Sana vill jag ocksa gora nar jag kommer hem. Underbart att ni har en fin sommar tillsammans.
    Kram fran ett regnigt Florida. :)

    SvaraRadera