onsdag 17 juli 2013

En dags...

...utflykt har gjorts idag!

Jag, som ni alla vet har ju varit rätt så ensam i typ 20 år.
Måste ha varit ett bra samtalsämne bland släkt och vänner under alla år, både på fest och till vardags..
-Hur går det för hon.. (jag)..?
-Är hon fortfarande singel..?
Ja, ni fattar!?

Så nu när jag på ett helt mirakulöst sätt träffat mannen i mitt liv med stort M så är det ju en hel del man ska komma ihåg..
Typ som att presentera den underbara Mannen för släkt och vänner..
(Samma som för mig, jag ska ju också presenteras).

Jag är så stolt över att kunna göra just det..
Presenterat mannen med stort M och jag tror minsann att det gått väl hem.
Och varför skulle det inte det?
Världens bästa!



Har myst med världens bästa pappa & Barbro och ätit sååå god mat och den godaste chokladpuddingen jag någonsin ätit!




Tack för en underbar dag allihopa!


Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar