torsdag 11 juli 2013

Nedräkningen har...

...börjat.
Just nu i skrivande stund är det 43 timmar kvar innan det blir semester.
Helt ärligt, är jag faktiskt riktigt trött.
En del beror på att mina sjuka hjärnspöken höll mig vaken i natt..



Är man knäpp så är man..
Jobbar vidare på att lära mig att tänka om och tänka rätt.

Ett ord kan rasera allt.
Ett ord kan göra gott.

Vi var ute på en hundpromenad igår kväll i vackra Valbo och det här är en vägskylt du INTE ser här i Uppsala, det kan jag lova.




Men mitt i ett bostadsområde i centrala Valbo, så sitter den här...!



Här busar Alice & Kida tillsammans.
Wilma saknas oss alla, men hon har det bäst där hon är nu.
Inget mera lidande för lilla Wilma.


Ha det bra alla ni som tittar in här.
Var rädd om er.


Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar