söndag 16 juni 2013

Söndag e.m

Och återigen en långvecka avklarad (som egentligen inte var en långvecka från början..!).
*Klapp på axeln*.
Passet hade kunnat slutat bättre, vi har haft det jättebra fram tills det var 1 1/2 timme kvar, då kom det ett EP-anfall och dom är ALDRIG roliga!
Det spelar ingen roll hur "erfaren" jag är när det gäller sånt, jag kommer nog aldrig att vänja mig!

Men, men..
Nu är jag hemma och ledig!

Pirret i magen blir bara "värre & värre" och det som händer i mitt liv just nu känns som om det händer någon annan..
Inte mig.
Overkligt.
Kanske vaknar jag upp i morgon och allt bara är en dröm..?!
Jag har nypt mig många gånger för att kolla om det här är verkligt!
Men tror minsann att det är sant..
Jag hoppas verkligen att er helg har varit bra.
Att söndagen fortsätter att vara till er belåtenhet.
Sen att nästa vecka som dessutom är midsommarvecka ska bli så bra som möjligt för er alla.

För vet ni vad..?
För mig kommer det att bli overkligt bra..
Så bra att jag knappt vågar tro att det är sant.
Till och med så bra att jag kanske kan berätta för er alla, mina bloggläsare hur fantastiskt bra den är eller kommer att bli!
Vem vet!?

Fridens Liljor!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar