torsdag 27 juni 2013

Är med..

..om saker som jag tror att få av er varit med om.



Och som jag sagt flera gånger, så känns allt det här som sker i mitt liv just nu som om det är förutbestämt!
Allt är så rätt!
Allt som sker, det sker så snabbt och bara "klickar" i varandra, precis som om det är klart och bestämt redan innan.
Både märkliga saker och fantastiska saker.
Idag är en sån dag, som jag är helt övertygad om att inte så många av er har fått uppleva i ett nytt förhållande..
Men det blir såå bra!

Ett plus i kanten till idag är att jag kan bocka av ännu en kändis i min "Kändis spotting lista"!
Ingen mindre än Kikki Danielsson har jag sett idag!
WOW..
Eller inte..!


Fridens Liljor!

1 kommentar:

  1. Ja visst är det märkligt härligt det dom händer med oss just nu. Som T ex. texten ovan du skrev hade ju jag tänkt skriva! <3 Heja....... :-)

    SvaraRadera