lördag 15 juni 2013

Inne..

..här igen då, i den berömda Bubblan!
Jag har haft dubbelgång, dvs vi har varit två assistenter som jobbat en stund tillsammans med C.
Alltid lika trevligt!
Idag åkte vi till Gottsunda Centrum.
Men jösses vilken resa..
Inget ont om chauffören, han pratade i telefon med sin gråtande mamma i Iran..
Ja, ni förstår väl..!
1 cm från att backa in i "min" bil, köra in bakifrån på minst 4 bilar som stannat vid gatukorsningar och när jag och min kollega kliver ur taxin så börjat han köra iväg med C kvar i bilen..

Nu är vi tack och lov tillbaka inne i Bubblan igen!
Bjuder er på ett egokort, bara så ni vet att jag lever!



Även om jag just nu upplever ett konstigt pirr i magen och känslor som jag aldrig trott att jag någonsin skulle få känna, så är jag nog mig lik, eller?

Trevlig lördag på er!


Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar