fredag 21 juni 2013

Glad Midsommar..

Önskar jag er allihopa!
Jag fortsätter med mitt fåniga leende på läpparna och är kär så in i bängen..!
Det är okej va?
Efter att jag varit ensam i 20 år så känns det här både overkligt och fantastiskt!




Vågade klappa dom 7 fina hästarna som står precis nedanför huset!



Alice tror att hon är kaxig, men är feg som bara den, när dom kommer nära!



Trevligt och mysigt sällskap i Stenegården i Järvsö!



Ljusnan!


Sill med en ljuvlig utsikt och det bästa sällskapet som tänkas kan!

Var rädd om er!
Njut av Sveriges i särklass bästa dag på året!
Det gör jag!
Min relationsstatus på Facebook är ändrad, så nu har ännu en dröm gått i uppfyllelse!


Fridens Liljor!

1 kommentar:

  1. Vilka vackra bilder. Jag sitter har pa jobbet och har extrem hemlangtan. Du far val sakert njuta av vacker musik idag ocksa for det var val Jimmy och Jorgan som gick dar over grasmattan?
    Halsa sa mycket och ha det underbart!

    SvaraRadera