onsdag 5 juni 2013

Hur..

..ärlig vill ni att jag ska vara?
Egentligen?
Hur jag mår och hur jag har det!?
Idag har jag berättat för två stycken hur det egentligen ligger till med livet för Frun i Svartbäcken (en gång fru alltid fru, har jag fått lära mig och då har jag faktiskt ALDRIG varit Fru Lindroth..
jag hette ju nått annat som gift.. nån som vet/minns..?)

Nä, det får nog räcka med ärlighet för idag (och gåtor!).
Men jag kan iallafall berätta att tokfian (=jag!) har gått sta´ och köpt sig en ny mobil..
Jomensåatte..

Fast som vanligt när det gäller mig, så ska ju allt inte funka från början..
Men av min erfarenhet vet jag ju att jag brukar fixa till det tillslut.
Dom senaste hämtade apparna finns inte på den nya 5:an..
Fast jag har kopierat o fixat med den gamla..
Men som sagt var.. det brukar ju ordna sig tillslut! (kommer ALDRIG erkänna att jag ber om hjälp, bara så ni vet!)

Ha en bra lill-lördag allesammans!
Njut av er klämdag i morgon, själv tänker jag jobba..
Jag kommer förhoppningsvis njuta av en ledig helg istället!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar