onsdag 12 juni 2013

Har ju..

.. och är ju lite kryptisk ibland här på Bloggen.
Tänker nog fortsätta att vara det, iallafall ett liten stund till.
Ni får ta det helt enkelt.

Jag tänker så här; att dom som känner mig och undrar över något, brukar oftast höra av sig och fråga mig t.ex när det har känts tungt och jobbigt och när det "sipprat" ut här på Bloggen.

Och livet kan ju ibland vändas helt uppochner.
Fort tycks det kunna gå också.
Ibland gäller det nog bara att hänga på och inte fundera så mycket eller analyser sönder någonting som i hjärtat känns helt rätt.

En 49 timmars vecka i Bubblan blev helt plötsligt en 74 timmars vecka.
Nu är det kollegor som blivit sjuka igen, så då kan jag passa på att tjäna lite extra inför den stundande semestern.
Jag har försökt att fixa till vikarier till flera pass, men än så länge har det gått trögt, men jag fortsätter väl igen i morgon med att försöka få tag på folk som vill tjäna rätt så bra med pengar och jobba under midsommar!
Jag tänker då inte jobba då.
Jag tänker ha annat för mig...
Tihi..

Trevlig onsdag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar