lördag 3 mars 2012

Partat klart

Tack alla som tog er tiden att komma hit!
Ni är så fiiiina som kommer!
Jag tycker det är ett kul och bra sätt att träffas på.
Eftersom jag är lite av en ensamvarg, som jag skrev om i förra inlägget, så är det ett ypperligt tillfälle för mig att bryta ensamheten att bjuda in vänner och släkten på ett "inredningsparty".
Tack igen alla som kom!
Speciellt ni som överraskade mig! Det gillas skarpt!

Shoppade lite också..
Det är svårt att låta bli..


När man är "värdinna" får man rabatt på varor, så då blir det ännu svårare att låta bli att shoppa!

Jag bakade två lchf-kladdkakor, fast det gick åt bara en..
Den andra skickade jag med Helena till deras kalasande i Falun till kvällen!
Det har aldrig bakats så mycket hos Fru Lindroth som det har gjorts dom senaste dagarna...
Vad ska det här sluta?!



1 kommentar:

  1. Jättefina grejer som du hade beställt! :) Tyckte jättemycket om kuddarna! Kraam

    SvaraRadera