onsdag 14 mars 2012

Länken

Eftersom jag håller på att få nån slags hybris, så kan jag väl lika gärna dela med mig av mig själv, när jag ändå setts av ett par hundra tittare på nationell TV.. (eller var det fler?)


Wiiii..

För att lugna ner oss lite från kändisskapet ;-), så har vi tagit oss ut till Sunnersta och tagit en lång och skön vårpromenad mot Ulltuna och tillbaka, tillsammans med fina Hjördis idag!
Alice har fått sprungit fritt!
Lite småkyligt, trots solen som skiner.
Men vi går mot vår och det är ju underbart!

Tack alla som på ett eller annat sätt hörde av er igår! Det uppskattas!
Ha en bra onsdag allihopa!

1 kommentar:

  1. Vi tittade på programmet idag, det var ju jättebra!
    Så nu är ni kändisar! ;)
    Jag tror snart att det kommer en stilig man som sett er på TV och "råkar" trassla in sig i dig och Alice när han är ute och går med sin hund och ber om ditt nummer! ;)
    Kramisar!

    SvaraRadera