fredag 9 mars 2012

Bubbel..

Inte för att det är Mello i morgon! (hoppas Ranelid eller Flinck vinner, så vi får ett slut på eländet!)
Nej, det är dags för min Bubbelhelg i Eriksberg!
Närmare 50 timmar ska avverkas.

Än så länge ser det ut som om Alice får följa med, men om någon nu läser det här och tänker..
-Jag vill låna Alice..
Så varsågoda!
Jag kan även låna ut en fin trea i Svartbäcken, en Volvo v40 och två katter.

Ryktet på min och Alice tv-premiär sprider sig som en löpeld..
Kan ju erkänna att jag har hjälpt till att sprida ryktet, men det är ju för att jag har lovat er att berätta när det ska sändas.
Nu finns informationen även på den här bloggen.
Jag är faktiskt riktigt nervös för hur det kommer att bli, hur jag ser ut, hur jag låter (dalmålet, som kommer när jag är nervös och det var jag ju!) Alice är ju som tur är söt.. Tur att det är ett snabbt inslag i Go´kväll och inte nått halvtimmesprogram!

Ha en bra fredag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar