onsdag 28 mars 2012

Onsdagsfundering(ar)

När jag tog min morgonpromenad i morse och lät mina "tankar få vingar", så kom jag att tänka på dagens datum som ju är den 28 mars, först kom jag inte på vad det var, tills det bara slog mig..

Mina tankar gick först till alla förb****** räkningar som jag inte ens präntat in på datorn än...
Det är förresten ingen som erbjudit sig att ta min P-bot på 700 kr eller den som är ännu värre från Försäkringskassan på 10608 kr.

Konstigt? ;-)


Nej, dagens datum är mer än pengar som inte finns..

För 17 år sedan just den här dagen förändrades livet för många av oss i min närhet.

Ibland kommer ju tankarna.
-Tänk om...

Man kan ju inte veta hur livet skulle ha sett ut om vi inte förlorat Tommy just idag för 17 år sedan.
Men tankarna kommer trots allt ibland.
-Tänk om..

Var rädda om varandra.
Livet kan så snabbt förändras.





1 kommentar:

  1. Mmm den dagen glömmer vi inte... Massor med kramar!

    Love you!

    SvaraRadera