måndag 5 mars 2012

Ny vecka & en ny dag

Nya tag & nya möjligheter att försöka göra livet så bra som möjligt!
Både för mig själv och för dom som finns (kvar) i min närhet.
Ett arbetspass i Bubblan är en av sakerna som står på dagens planeringslista.

Mitt hem ska återigen få en nattgäst (jag passar på att utnyttja, hund/kattvakt!).
Det känns aldrig bra att inte vara hemma och få vara "värdinna", men som tur är, är det ju en självgående gäst! Jag är iallafall glad att jag kan vara till nytta, om så bara med en säng! Man önskar att man kunde göra mer för att göra allt bra, men jag gör så gott jag kan. Ibland räcker det, ibland inte.

Jag önskar er alla en bra dag och en bra vecka med massor av nya möjligheter och styrka.
Var rädd om varandra. Livet är alldeles för kort för att slösas bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar