torsdag 22 mars 2012

Busy Day!

Förlåt att jag inte hört av mig tidigare idag!
Inte för att jag tror att era liv står och faller på mitt bloggande, men iallafall!
Men idag har det varit fullt upp, ungefär som dom flesta av dagarna har sett ut den här veckan!
Inte för att jag klagar, men när man blivit van med att vara ensam och inte ha någon att umgås med eller prata med, så är det helt fantastiskt att få umgås och vara social!
Idag var inget undantag.
Min pappa fortsätter sin behandling här i Uppsala och jag har nöjet att få husera honom!
Barbro har också varit här eftersom pappa "opererats" (igen), och igår överraskade hon mig med att tapetsera om mitt matrum!
Jag hajar till varje gång jag ser det och jag är så nöjd och glad över att rummet blev så ljust och fint!
Tack än en gång Barbro (& pappa!)

Idag har jag hunnit platta till mina tuttar, (ännu mer, om det nu är möjligt!?)


Jag har shoppat upp mina presentkortspengar på stan med Barbro.
Tack mamma, Ulrika (m.fam.) & Helena (m.fam.) för presenterna!

Sen har jag skjutsat Dalfolket till bussen och efter det blev det Gränby Centrum med mamma, där det bjöds på fika!
Nu har ensamheten tagit över igen och det är bara jag och Crazy Zoo kvar här hemma!
Jag hoppas att er varma och sköna torsdag har varit en bra dag!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar