onsdag 26 oktober 2011

Vinst

Jag brukar sällan köpa lotter (klagar desto mer på att jag aldrig vinner!).
Tävlar nästan aldrig på internet heller. 
Men av någon anledning så anmälde jag mig till en tävling via Facebook och glasögon företaget LensWay Dom lottade ut 2500 gratis glasögon. 
Lät lite FÖR bra för att vara sant, men det kostade ju inget att prova. 
Det man skulle göra var att anmäla sig två gånger, för att få vara med. Sagt och gjort..
Och jag vann!!
Nu har jag ju inget recept (på glasögon) eller så, det fick bli ett par nya läsglasögon.. 
Men gratis är bra, och gratis var det!
Fantastiskt!
Så alla ni som tycker illa om egobilder, kan sluta läsa min blogg nu...

För här kommer jag:

2 kommentarer:

  1. Grattis till brillorna.och en snygg bild på dej!!

    SvaraRadera
  2. Kul att du vekar nöjd :-)

    MVH Mille från LensWay

    SvaraRadera