tisdag 18 oktober 2011

Slut för idag..

..tack för idag..
Visst var det så ramsan gick?
Ett 22 timmarspass avklarat, inte helt "smärtfritt" men vi överlevde båda två!
Tack & lov.

Jag brukar kunna vara rätt gnällig här på bloggen.
Och idag måste jag få gnälla igen..
Ja, inte på någon människa, ni kan vara lugna..
Men fy sjutton, vilket skitväder det är...
Det blåser kallt och regnet öser ner.
Finns det någon som gillar hösten idag?
Inte då jag iallafall.
Slutgnällt.
Klart.

Tack för hjälpen med Alice! Tacksamheten är stor!

Ha en bra dag allihopa!
Slut för idag, tack för idag!

1 kommentar:

  1. Jag håller med dig Katarina:((( Dagen i går var verkligen helt off. Och jag kände mig likadan jag oxå. Men i dag så regnar det åtminstone inte=))
    Önskar dig en fin onsdag:)Pia

    SvaraRadera