lördag 1 oktober 2011

Oktober

Ibland undrar jag varför jag bor i Sverige.
Varför man inte flyttar till ett varmare land. Jag gör det iallafall.
Men, som alla säger, man skulle förmodligen sakna alla årstiderna.
Jag är inget större fan av varken hösten eller vintern.
Jag hatar att frysa.
Men jag gillar den klara luften och dom vackra färgerna.

Idag är det den 1:a oktober.
Helt otroligt, vad tiden rusar iväg.
Den värmen som vi haft dom senaste dagarna är fantastiskt!
Så får gärna hösten fortsätta att vara, iallafall om jag får bestämma! (vilket jag vet att jag inte får!)

Jag önskar er alla en fin höstdag idag!
Njut av livet och var rädda om dom ni har i er närhet.

Själv ser jag fram emot en dag tillsammans med min vän, som jag haft sen jag var 6 år!
En hundkurs, ska jag försöka att hinna med också!
Men framför allt ska jag njuta av ännu en vacker höstdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar