lördag 8 oktober 2011

Jobblördag

Hej & hå jag in i Bubblan gå..

Idag får Alice följa med..
Någon som vill hjälpa mig med henne, förresten?
Om så bara att promenera i Eriksberg? Hör av dig i sånna fall!

En kylig morgonpromenad är avklarad, och Tv 4:ans Morgonprogram är på som sällskap.
Jag brukar inte prata om politik, men idag ska jag faktiskt göra ett undantag..

Hur i hela världen, kan man vara Socialdemokraternas ledare.. (Håkan Juholt)
Tjäna tio gånger mer än en vanlig statlig arbetare, och sen dessutom få hyran betald..
Och inte ens fundera på om det är rätt eller inte??
Jag fattar inte det? Han får väl söka bostadsbidrag, som vi alla andra, om han nu tjänar så dåligt.. Eller?
Är det bara svensk avundsjuka, jag känner?

Nog snackat om politik!

Hoppas att ni alla får en bra lördag.
Så som ni själv vill bli behandlade, ska ni behandla andra..
Ett bra tips, bara sådär.
Gratis dessutom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar