söndag 16 oktober 2011

Förlåt

Förlåt för en dålig uppdatering till er alla ni som tittar in här och undrar hur mitt liv är.

Idag har det varit fullt upp, vill jag lova!
Men idag var det på ett trevligt sätt!
Håll i er nu allesammans..
Men i min ugn har det legat TVÅ (2) kladdkakor..
Kan ni fatta?
Gör det knappt själv!
Jag har tyvärr glömt att ta kort under dagen.. men den ser ut så här:











Och receptet finns här.
Kan ju inte ta åt mig hela äran, eftersom min syster varit till stor hjälp och gjort en massa.

Sen har jag haft ett Living and Room party, med massor av trevliga gäster!
Fyndat har jag också gjort!


Här är det jag handlade!
Känner mig riktigt nöjd, faktiskt! 
Tack alla ni som tog er tid att komma!
Så, kul att vi blev så många!
Ha nu en fortsatt bra söndag!
Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar