fredag 28 oktober 2011

Äntligen Fredag..

...igen!
Eller är det bara jag som tycker att tiden flyger iväg?

Jag har haft ett bra jobbpass, och är återigen tacksam över hjälpen jag fått!!

Sen har jag fått umgåtts med en del av min familj idag också!
Mysigt!
Även om det är under annorlunda omständigheter, så är det ändå mysigt att få träffas!
Inte bara jag, utan även mina systrar har idag klockan 11.00 haft både våran mamma & pappa på Akademiska Sjukhuset..
Hur stort var det på oddset?
Inget jag önskar någon av er..
Men jag är tacksam för den Svenska sjukvården, och tron på deras tillfrisknandet är stort.

(från unt.se)
I morgon träffas vi igen (och flera av oss!)..
Fast då under roligare omständigheter!
Ha en bra fredag allesammans, som tittar in här!
Var rädd om varandra..
Livet är alldeles för kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar