fredag 25 juli 2014

Som jag tjatat..

..om att jag inte har någon semester i år (än!), det har nog inte undkommit någon av er, va?!
Men efter jobbpasset idag så tog vi oss en härlig roadtrip, jag och Jörgen! (HAN har ju semester!)

Här får ni en liten bilduppdatering!



Åkte till mina gamla hoods i Leksand och visade vart jag och mina barn har bott, gått på lekis och i skolan.
Räkmackan på Siljans konditori är något som alla måste prova, som är i närheten!
Mumma!
Leksand är ju en del av mitt liv (o barnens!) Så vill ju självklart att Jörgen ska veta "vem jag är och varför"!


Passade på att få kramas med dessa två snyggingar utanför Tagera arena!
Jonas & Fredrik!


En "turist" sväng mot Siljansnäs och dopp med fötterna i Siljan!





Hamnade tillslut i Rättvik och där tog vi en promenad på Långbryggan och sen kollade vi en stund på alla bilar dom börjar köra runt på cruising idag!


En av Sveriges vackraste utsikter, tror jag!
Siljan!

En helt underbar dag, VARMT, men fantastiskt mysigt har jag haft det!

Tack Jörgen för att du orkar med mig, även när allt pyser ur mig och jag inte orkar mer!

Tack Elisabeth för lånet av toaletten! Jag är sååå glad för att du nu är frisk och att få kramas med dig en snabbis!

Tack Anette för mys/prat-stunden ikväll!





Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar