onsdag 2 juli 2014

Har varit på Bingsjö..

..stämman!
Det ni!
Jag har bott i Dalarna i nästan 20 år (tills jag var 26 år) och aldrig varit dit! Har alltid velat åka dit och kolla, men aldrig tagit mig för och inte haft någon att åka dit med heller för den delen!
Men det har jag ju nu!
Förra året var ju Jörgen där i flera dagar och bodde i husvagn, men nu har han ju träffat en s.k bromskloss, så det fick bli en dagstur! Alltid nått!
Otroligt skoj och mysigt var det iallafall!
Vi fick gömma oss i tio minuter för ett regn och åskoväder som kom, men sen sprack det upp och blev soligt och fint!



Här sitter min nyklippta snygging medan regnet öser ner!


Selfie nummer 1


Mannen, korven & legenden!


Det ska börjas i tid!


Träffade på trevliga bekanta också!
Det var jätteskoj att få umgås en stund med Siv, Kjell & Co.


Selfie nummer 2


Ett gäng med spelemän, kända och okända!


Och mycket, mycket glada och trevliga människor!
Jaa, nu har jag iallafall varit dit och jag hoppas att det blir fler gånger!



Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar