tisdag 8 juli 2014

Det här med..

..att jag inte har någon semester..
Det känns ju sådär..!
Men jag har trots allt fått några dagars ledighet och jag njuter kan jag lova er! Inte bara av att få vara ledig, utan även av att få vara mamma!
Låter det konstigt?
Nej, så konstigt är det inte egentligen. För har man som jag, kämpat något så in i bängen för att uppfostra och ge sina barn det bättre än en själv och som sen lyckas ännu bättre än vad jag någonsin gjort och som är självständiga och fantastiskt duktiga, så är det alldeles extra när man får rå om dom och umgås och vara tillsammans med dom!
Mammalyx!


















Älskar färgen och doften av lavendel och idag var vi in till Gävle, som dekorerat vissa delar av stan med just lavendel!
Underbart!

I morgon väntar ett jobbpass hos han som är mästare i grinighet och sen ska jag in i Uppsala Bubblan igen!

Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar