söndag 6 juli 2014

Helgrapporten..

..kommer här!
Jobbade ju fredag-lördag, sen jag åkte direkt och köpte boken, som jag nu har börjat att läsa!



Verkar lovande även den!

Solen och framför allt värmen har återvänt till vårt annars så kylslagna juli!
Ljuvligt!
Jörgen var iväg och kollade på "big power meet" i Västerås igår, så jag hade en slappdag i solen men på kvällen gjorde vi något som jag inte gjort på 30 år, tror jag...



Vi tog oss till Åby Gård här i Valbo och dansade!!
Helt fantastiskt! Vilken känsla!
Var ju på sån dans i ungdomen på Rättviksparken och även uppe i Furudalstrakten! Fast jag vete 17 om jag dansade så mycket.
Är det något jag har svårt för så är det ju motoriken i min egen kropp, men igår så vågade jag faktiskt att dansa med Jörgen, men till saken hör ju att han kan dansa!!! Så dansa kanske jag inte gjorde, utan det var nog Jörgen som snurrade runt mig...
Men kul hade vi och trevligt var det!



Idag var det lite kalla vindar, så älsklingen tog igen sig så här en stund på eftermiddagen!





Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar