tisdag 15 juli 2014

En dag till..

..som jag är ledig, sen så kör jag igång med en och en halv veckas intensivt arbetande! (Typ 116 timmar innan nästa söndag 27/7!)
Jag klagar inte (inte än, iallafall, men det kommer väl!).
Är glad att jag får rycka in och jobba extra i Bubblan och hoppas på att det blir fler pass även i augusti!
Och nästa vecka blir det "ordinarie jobb" här i Gävle.


Så här skrev jag på Facebook efter att chefen sms'at och "tjatat" på att ta ett extrapass..
Men det är faktiskt inte värt det..
Även om jag behöver tjäna pengar (jag har glömt att berätta att NU har räkningen på den borttappade nyckeln, från Svartbäcken kommit på över 4300kr, lagom till sommaren och typ ett halvår försent!) Grrrrr!


Min favoritplats..!


Vi har varit ut i skogen igår och letat efter kantareller, men det är nog lite för tidigt och för torrt. Men blåbär däremot hittade vi en hel del!
Var ut idag igen och hittade typ 10 minismå svampar... Men inga blåbär idag!
Men det är skönt att få komma ut i naturen och slåss med myggen och rensa hjärnan en stund!








Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar