tisdag 15 oktober 2013

Skiten...

..gick över i bubblan..
Tack och lov!
Jag har ju ett bra jobb, det är inte så stressigt, det är oftast roligt och jag trivs för det mesta!
Men vissa saker skulle jag vilja slippa.
Plus sjukdomen, då.
Men, men, det är mitt jobb och " If I say so my self: I'm good at it!"



Jag har varit en cool dam i mina bästa år idag!

Fixat "färg" till sängen och sandpapper, så att jag kan fixa till den..
(HJÄLP!)
Jag har fått gardinerna från Cellbes, som jag beställde för några veckor sen och satte upp dom i köket!
(WIIII!)
Jag är inte hundra procent nöjd än, men det blir bra, när jag väl fixat nya gardinstänger!

Idag hade vi en rörmokare här som kollade på det som måste fixas i sovrummet innan vi lägger dit golvet.

Tapeterna ligger lika fint i sina rullar fortfarande.
Simsalabim.. Upp med er!
Nähä.. Funkade inte nu heller.


Fridens Liljor!

1 kommentar:

  1. Hej och kul att du klickade hem gardinerna från oss :-) Lycka till med de nya gardinstsängerna hälsar Anna från Cellbes

    SvaraRadera