onsdag 16 oktober 2013

Mellan..

..dag!
Jag har slipat på furusängen idag, men den står just nu på högkant (i vardagsrummet..!) så det blir lite svårt att komma åt.
Men nånstans så får jag för mig att det kommer att bli kanonbra när allt blir klart!
Jag ser inte slutet än, men jag hoppas att det inte dröjer.
Ni som känner mig vet ju att jag vill ha det rent och snyggt runtomkring mig, så slipdamm är inte på min favoritlista!
Taskigt tålamod har jag dessutom, så helst skulle jag vilja att allt var klart redan i torsdags förra veckan..!

Dom varnar för snö till helgen ,men som vanligt känns det långt borta och overkligt.
Speciellt som hösten mest har bjudit på strålande sol nästan varje dag!
Jag drar söderut för en nätt liten jobbhelg på 49 timmar.
Dit kanske inte snön kommer(vem försöker jag lura?).






Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar