tisdag 22 oktober 2013

Börjar så..

..här!
Om jag har tur, så kanske jag kan ge er två inlägg idag som visar att vi får sova som två normala medelålders, som vi faktiskt är!
Kanske..

Det här med att krypa in i en tonårsgarderob och sova på en madrass på golvet låter ju skitmysigt när man är just tonåring..
Men som jag.. en 45 åring..
Näe..






Sängen har ju Jörgen fixat och idag har jag målat nattduksborden!
Det är faktiskt kul att måla!

Men, alltså det här med att tapetsera..
Tusen tack finaste Anette som kom och hjälpte mig med att klippa till alla tapetlängder..
Jag var så nervös att svetten rann på mig och när jag väl fått upp den första längden.
Näe..
Resten får nog vänta tills den manliga delen av den här familjen kommer hem.
Och återigen, den som tycker det här är lätt som en plätt och peace of cake, får mer än gärna komma och hjälpa till..
Vissa har ju det.
Inte då jag.
Jag har nog mer ögon för att se vad som kan bli fint och bra..




Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar