lördag 19 oktober 2013

Lördag..

..och det har jobbats och firats och nu tänker jag "dö" en stund i soffan!

Min mage har det varit fel på i flera veckor (jag ska träffa läkaren om 1 1/2 vecka!) och dom senaste dagarna har det varit värre än förut.. :(
Så nu ska jag lägga mig i soffan och förmodligen kommer jag att somna sött!

Min älskling han håller på att fixa i sovrummet hemma i Valbo!
Ett steg i taget men det går framåt och det blir kanonbra.
Han påstår att han inte kan, men han är jätteduktig!
Tapeterna, dom ligger fortfarande i sina fina rullar, så om nån känner sig manad så vore vi tacksamma både jag och Jörgen för all hjälp!
När det gäller tapetsering så går vi bet båda två..
Fegheten och rädslan för att göra fel är väl inpräntad i oss båda!
Tills vi får lära oss, sen kanske varje tapet i resten av huset flyger upp av bara farten.. Vem vet!?
 
Nähä, alla trogna och fina läsare nu önskar jag er en fortsatt bra lördag.
Om jag jag orka jobba i 24 1/2 timme till så måste jag nog få ta en dejt med både soffan och J.B (när inte J.P finns i min närhet!)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar